tirsdag den 6. januar 2015

Mini Hudson Pants and sweatshirt

1980erne har ringet - de vil ha' deres joggingsæt tilbage.

Og med jogging mener jeg 'jågging' - ikke 'djogging'!

Det lugter sgu da lidt af 80er, sådan et sæt her - men vi kan li' lugten, ka' vi.

Sweatbukserne er syet efter Mini Hudson Pant mønstret, som jeg var så heldig at være tester på for en måneds tid siden. Jeg kan ikke smide nok ros efter det mønster. Det er perfekt. Nu vil jeg snart prøve en drengeudgave!

Sweatshirten er efter Onion 20049.

Det mørkeblå stof med guldglitter er naturligvis det, der løfter sættet fra at være ok-lækkert til at være awesome!!! Det er en sweatkvalitet uden stretch, hvilket man lige skal tage højde for, hvis man, som jeg, vælger at bruge det som linning/manchetter.

Halsudskæring og lommerne er kantet med sort rib fra Stofdepotet.dk

Mini Hudson Pants and a Onion 20049 sweatshirt = awesome 1980-ish outfit for Wilma!! 

The fabulous navy blue sweatshirt fabric with gold sparkles can be found right here!





 





19 kommentarer:

  1. Vildt fedt! Skal da prøve det buksemønster til min dreng :)

    SvarSlet
  2. Oh that fabric is amazing! I love that you made a whole "tracksuit." Awesome.

    SvarSlet
    Svar
    1. I never thought I would write this - but I believe that the world needs more 80s inspired track suits ♡

      Slet
  3. Wauw sikke en smuk pige i et flot sæt 👍👏🙌😆

    SvarSlet
  4. Lækkert sæt sweats - og mon ikke datteren er vild med det bløde og smarte tøj 😚

    SvarSlet
  5. Lækkert sæt, sådan et kunne vi vist også godt bruge herhjemme, jeg må i tænkeboks.

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. "The 80s have called"...., haha, you crack me up! The world definitely needs more suits like this!!! Love

    SvarSlet
  8. Dejligt sæt hjemmesyet tøj til en meget smuk pige :-)
    Det er da heldigvis blevet moderne med afslappet tøj og hjemmegjorte ting igen.

    Jeg har lagt en håndarbejds giveaway op, det kunne være dejligt hvis du har lyst til at deltage.
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2015/01/giveaway-doneret-af-maja-surland.html

    Vil ønske dig et godt 2015.
    Maria & Tina fra "En verden af kunst"

    SvarSlet
  9. Cool! Totally awesome AND comfortable. Win win.

    SvarSlet