lørdag den 7. juli 2012

Grøn

Endnu 2 kjoler. Denne gang i grønne nuancer. Nu er jeg også nær vejs ende i mit 'Projekt Upcycling/Oprydning af smukke stoffer, indkøbt med det formål at blive til kjoler, men endte parkeret på en hylde i aaaalt for lang tid, for derefter at blive genfundet - overvejet solgt, men i stedet omtryllet til det formålsbestemte.' Og hurra for det, for de er sgu da blevet skønne. Kjole nr. 2 er flyttet hjemmefra, men kjole nr. 1 savner en sød kvinde at hænge på - er det dig, og er du en str M - så kig ind i shoppen.







13 kommentarer:

  1. Helle for den grønne...
    Smuk smuk.
    Har sendt en mail.

    SvarSlet
  2. Du laver simpelthen de skønneste kjoler!
    Jeg skal vist lige af med et par kilo før jeg kan klemme mig ned i en af dem : S

    Ps. der er giveaway på min blog. Måske har du lyst til at være med : )

    SvarSlet
  3. Kender det skam aaaalt for godt det med, at man får købt en masse stof, som man har i sinde at lave til kjoler, men så går der bare desværre alt for lang tid, før man kommer igang.

    Men pæn er kjolen i hvertfald.

    SvarSlet
  4. Er helt vild med de kjoler de er fantastiske :-) hvis du orker bestillinger vil jeg meget gerne bestille en i grønblomstret i str. Xl ... Mange sommer hilsner Maja

    SvarSlet
  5. Hold fast hvor er de fede...skønne farver =)

    SvarSlet
  6. Hold op kjole nr 2 er fin :0 er det et købt kjolemønster?:)

    SvarSlet
  7. elsker dine kjoler, kan jeg købe mønsteret af dig, har nemlig en masse stof liggende : ) Jeg er en str. 42 eller xl

    SvarSlet
  8. Tak for alle de søde kommentarer, piger. Jeg syer ikke som sådan på bestilling, beklager - ej heller sælger jeg ud af mønstre.

    Mvh
    Trine

    SvarSlet
  9. Hvor er de bare smukke, de to kjoler! Især er jeg vild med den første. Mon det er vintage stof?

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  10. Smukke smukke kjoler!! Er vild med de grønne farver man bliver så glad af at se på dem :)

    SvarSlet
  11. Ih, jeg ville så gerne eje en af dine kjoler, men modellen med den høje udskæring dur ikke på mig - det kommer til at se ud som om min barm starter ved kravebenet ;)
    Nårh ja, og så er jeg heller ikke lige den rigtige størrelse, men jeg drømmer alligevel :)

    Kh

    SvarSlet
  12. Så fine de kjoler, ser frem til den Sy Med event du har talt om. Selvom det er et andet møsnter, håber jeg at jeg på mit niveau kan være med. God sommer. Johanne

    SvarSlet
  13. hvor ville det være fedt at eje sådan kjoler jeg elsker kjole de er så fede dem der (:

    Sikke en fin blog du har der jeg kan godt lide at læse den håber du kigger forbi min og smider en kommentar eller to så vil jeg blive glad (:

    HVis du vil have plads på min links side så skal du skrive der inde og jeg smider dig på (:

    Knus Lise

    SvarSlet