fredag den 26. august 2011

Teenage Chinos

'Næh, hør hov fru Groovy, du sagde i forrige indlæg, at du nu ville sy mor-kjoler - og det der har aldrig været en mor-kjole!!'

'Ja, ja, jeg ved det godt, men med en dejlig, smuk, sød, sur, vranten, misforstået (om 14-dage) teenager i huset, så må man indimellem ændre sine prioriteringer!!!'

Spøg til side. Jeg har længe drømt om at lave disse chinos til Luna. Det er mønster fra Onion nr. 4026. Nemme og hurtige at sy...og sindssygt fede synes Luna (og mor). Hun har haft dem på i 10 minutter, elsker dem allerede og har bestilt endnu et par. Bukserne er syet af en lækker, blød stretch twill krydret med sort piping.

Totalt yndlings-mor... i hvert tilfælde resten af aftenen...hvis jeg er heldig!







8 kommentarer:

  1. De er da bare super coole!

    SvarSlet
  2. Det kunne da være man skulle prøve det mønster.
    Hvem der bare havde en teenage krop at at trække dem på;-)

    SvarSlet
  3. de er da ved gud også bare fede!!!!

    SvarSlet
  4. Wow, det er lige sådan et mønster jeg har ledt efter til mig selv! Hvor kan man købe det henne? :) Hvor er de bare fede, det hjælper nok også at det er en smuk model.

    Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Fede bukser... Håber du stadig er inde i varmen, hos den smukke teenager ;0)

    SvarSlet
  6. De er da super fede - og jeg er da langt fra teenager :)

    SvarSlet
  7. Jättefräcka!! Och supersnygga! Blir sugen på att sy nåt liknande till mig själv!!!

    SvarSlet