tirsdag den 9. august 2011

Retro stof pakker til salg/ALLE ER SOLGT!!!

Pakke 1 sælges for kr. 200 + porto. Stykkerne varierer i str., men alle er pæne, store stykker (det med træerne er dog en mindre lap)


 Pakke 2 består af et stort stykke Bambi stof og 2 stykker blå stof - også pænt store. Sælges for 175,- plus porto


Pakke 3 sælges for kr. 175,- plus porto. Blandede brune, grønne, orange farver. Det med træerne er et mindre stykke.


Pakke 4 i brune nuancer sælges for kr. 175 plus porto. En blanding af større og mindre stykker


Pakke 5 - et større stykke i grønne og lilla nuancer og 2 lidt mindre stykker i blå nuancer sælges for kr. 175 + porto


Pakke 6/SOLGT i rosa, pink, lilla nuancer og så en klat træer sælges for kr. 200 plus porto


Først til mølle princippet!!!

22 kommentarer:

  1. Hei, Så flotte stoff pakker. Jeg ønsker å kjøpe pakke nr. 6. .... Hilsen Hilde

    SvarSlet
  2. Nei og nei. Da var jeg akkurat litt for sen...

    SvarSlet
  3. Hej.
    Jeg vil meget gerne købe pakke nr. 5.
    Kh Tina

    SvarSlet
  4. Deal, Tina - sender du mig en mail?

    SvarSlet
  5. Hej jeg vil gerne købe pakke nr 3

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne købe pakke 2..:)

    SvarSlet
  7. Hei. Jeg vil gjerne kjøpe pakke nr 1.

    SvarSlet
  8. Jamen, det var så det - alle pakker er solgt.

    Sender I mig en mail, tøser

    kh
    Trine

    SvarSlet
  9. Øv bøv bussemand, sure tæer i saftevand... Kom for sent ):

    SvarSlet
  10. ØØØØØVVV! var for langsom... lækre pakker ellers;-)

    SvarSlet
  11. Hejsa
    Fin blog du har og sikke en hyggelig tur på fed legeplads. Får du mon sådan noget fint stof igen???

    SvarSlet
  12. Tak, Mia.

    Jeg kan ikke lige pt love, at der kommer flere pakker

    kh

    SvarSlet
  13. Øv for filan!!!Næste gang må du skrive tidpunkt for frigivelsen, så vi der er lidt langsomme har en chance. Du kan altså noget med stoffer (misforstå mig nu ikke...)

    SvarSlet
  14. Øv, for sent igen. Kom gerne med endnu lere pakker - ønsker mig meget et lille stykke med træer :-)

    SvarSlet
  15. Øv, for sent igen. Kom gerne med endnu lere pakker - ønsker mig meget et lille stykke med træer :-)

    SvarSlet
  16. Ævlebævle og Annchen - er I stadig interesserede?

    SvarSlet
  17. Undskyld, Ævle-Jeannett, jeg har fået din mail :-)

    SvarSlet