fredag den 5. august 2011

Havfruen og guldfiskene....

'Dances with Goldfish', hey komån - det er sgu da en fed filmtitel! Hva' si'r du Kevin C. - dig og mig og en flok guldfisk?

Her er mit guldfiskekostume. Kjole i (hav)frue str.! Wilma og jeg promenerede Veronas gader i matchende guldfiske outfits - ikke et øje tørt....nogle af beundring andre af grin.....og så var der dem, der bare havde et WTF?! udtryk. Opmærksomhed, det fik vi!!

'Mor, det er simpelthen pinligt - folk glor på dig og Wilma!' Det er ikke nemt at være knap-teen i Verona med en pinlig mor. Beklager, Luna.

(Skam mig, men jeg har allerede en ny guldfiske-kjole i tankerne, så jeg overvejer at skille mig af med denne....jeg har endnu ikke helt besluttet mig, men vi kan da evt. snakke om det, hvis du vil danse med disse guldfisk)





15 kommentarer:

  1. De guldfisk er og bliver et hit! Du har da vist fået købt dig et par meter eller 10 af det stof?:-)
    Endnu en skøn kreation! Jeg forstår nu godt Luna - men I er da et skønt par! Er vild med din kjoles hals, som dog ikke ville klæde mig - hvem der bare kunne gå med et sådant snit.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  2. Hvis du vil sælge den vil jeg gerne købe den :-)
    Kommer altid for sent når du sætter noget til salg :-D

    SvarSlet
  3. Wauv, hvor er den flot!!
    Og hvor er I skønne, når I står der sammen!
    Skulderklap til dig fra mig :o)!

    SvarSlet
  4. Tak allesammen,

    Mrs Poppins, jeg skal nok vende tilbage, når jeg har besluttet mig :-) Du står i hvert tilfælde først på listen

    SvarSlet
  5. Jeg ELSKER den kjole og det stof. Hvis du vil sælge, så vil jeg gerne være nr 2 i køen. Og ellers vil jeg gerne vide, hvor du har købt det fantastiske stof?!?!?

    Kh Judith

    SvarSlet
  6. JEG havde altså også vendt mig om efter jer - og PIFTET. I er lækre!

    SvarSlet
  7. Hvor er i e t smukt par, dig og wilma

    SvarSlet
  8. Altså, I er simpelthen for lækre i jeres matchende outfits :-) Din kjole er helt fantastisk og den klæ'r dig! God weekend!

    SvarSlet
  9. Jeg er vild med begge jeres outfits...vil også gerne vide hvor du har de kære fisk fra...sådan nogen må jeg da også have...

    SvarSlet
  10. Nu har jeg besluttet mig. Jeg sælger kjolen for kr. 600 incl. brevporto.

    Poppins, du kan lige give lyd, hvis du er interesseret.

    kh
    Trine

    SvarSlet