lørdag den 13. august 2011

And the lucky Lola winner is......

247 deltagere blev det til - og min højre pegefinger og random org er nået frem til, at den heldige vinder gemmer sig bag lod nr. 26.

Et stort tillykke til Kirsten - (Jeg er sikker på at du og Pippi bli'r allerbedste venner....hrmpff!!!)

Smider du mig en mail, dit heldige asen?

Tusind tak for deltagelsen til alle - og hold øjnene åbne og fingrene klar, for ingen længe smider jeg om mig med flere lækkerier.

Endnu engang af hjertet tak til Lola Ramona for at lege med.

Kram,
Trine


6 kommentarer:

  1. Årh, hvor er hun bare HELDIG!!! Og der er ikke mange jeg under de sko, men Kirsten er da så klart en af dem!!! KH Lisbeth

    SvarSlet
  2. Kæmpe tillykke til den meget heldige Kirsten!!:)

    SvarSlet
  3. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! :-) :-) :-)

    Jamen, for filan... Color me surprised! Men en lykkens pamjulefis! Og har lige opført en hujende lykkedans mens pigerne kiggede måbende til ;-)

    Smider STRAKS en mail med adresse - og tusind, tusind, millioner tak! Glæder mig til at skampromenere Lola ved først givne lejlighed :-)

    SvarSlet
  4. Skandale! Min Outlook virker ikke,så jeg kan ikke maile dig via "contact"-linket på bloggen... :-(

    Jeg ved godt det ikke er dit ansvar, men hvis du vil sende mig en mail på hallelujagoat(a)gmail.com vil jeg blive LYKKELIG! Så svarer jeg tilbage dén vej :-)

    Kærligst, Kirsten

    SvarSlet