lørdag den 14. maj 2011

....og en halv flaske rom....

Piraterne Wilma og Bertram (og en pisseirriterende papegøje, der ikke gider gøre, som den master forlanger...grrrrr) på slap line.

Vi har idag fejret den årlige dagplejedag - og temaet var 'Pirater'. En kollega-veninde, min ældstedatter og jeg masseproducerede disse bandanas til lejligheden - 60 stk. blev det til - som idag prydede hovederne på lige så mange dagplejeunger og deres dagplejere. Vi havde en skøn dag med skattejagt, planke-balancering og fiskedam med små gaver. Der var et par bandanas tilovers, hvilket mit afkom nu nyder godt af.


4 kommentarer:

  1. Hvor ser de bare seje ud. Og bandanaerne kunne vi godt havde brugt igår, da stod den nemlig på 7 års piratfødselsdag her :o)
    Tjek evt min blog: www.morstankeblog.blogspot.com

    Hilsen Lena.

    PS. Er total syg med den gule jakke, den er skøn skøn skøn

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er enig mht. til den gule jakke! Og mange af de andre ting du syr.. :o)

    SvarSlet
  3. Fantastike billeder, skøn, skøn jakke!

    stine:)

    SvarSlet
  4. Ville ønske jeg var i børnestørrelse, så jeg kunne passe den jakke. Smukt!

    SvarSlet