lørdag den 7. maj 2011

Made in Denmark!

Jakke i dansker-farver plus lækker lilla!! Årh, nu går jeg i fodbold-mode og bli'r helt nostalgisk. 26. juni 1992 - hvilken fantastisk dag. Det var dengang, 'vi' spillede 'rigtig fodbold' - eller det havde de nu gjort nogle år på det tidspunkt, men det var den dag, vi for alvor cementerede vores kunnen. Og ja, jeg siger vi!! Hold nu kæft en fest. Hvem der bare havde haft denne jakke at feste i....(og brække sig ud over)! Tænk sig, at det snart er 20 år siden....

Den kan selvfølgelig også bruges til andet en fodboldfest. Jakken er til min søde venindes datter Fiona - eller som Bertram ynder at kalde hende, 'pus' :-)

Jeg har lavet en Peter Pan krave tutorial. Skal nok lige poste den en af dagene. 



13 kommentarer:

  1. Nej hvor er den fin i danske farver:0)og lyder godt med en krave-tutorial.

    kh Elin

    SvarSlet
  2. Så flot den er! Gid det var mig, der kunne få sådan en spyttet ud af symaskinen :-)

    SvarSlet
  3. Oi, den var fin, den!
    Våger meg på å spørre om du selger slike, eller mønster? *kryssefingreneoghåpe*

    Mvh Siv

    SvarSlet
  4. Ja takk til tutorial paa denne jakken :)

    SvarSlet
  5. Jeg sælger ikke mønstrene, beklager. Jeg tror heller ikke der bliver lavet en jakke tutorial - det kommer til at foregå på en workshop...hvis altså det bliver til noget

    SvarSlet
  6. Jakken er en perle!
    Vi her i det høye nord får håpe på nett-workshop eller groovybaby..and mama sybok =))
    Ha en fin dag!
    Mvh Siv

    SvarSlet
  7. Er så vild med denne jakke!! Og virkelig ked af at jeg ikke hatr en pige at blive inspireret til...Må lave noget lignende med de fine tittebånd til min knægt..Og vildt fed blog - hvor har du mange fede ting herinde...tror sku' jeg skal til at sy lidt til mig selv også - er så inspireret af dine flotte kjoler...Og din give-away-nederdel med aplikationer...fed blog. Det bliver ikke sidste gang jeg kigger ind!!

    SvarSlet
  8. Den vil jeg super gerne købe...hvis den passer. Vil du ikke måle ærmerne??

    SvarSlet
  9. Tak for de søde ord, Strikkestine og velkommen til :-)

    Line, jeg beklager, men jakken er afsat. Der kommer dog en ny på om et øjeblik :-)

    SvarSlet
  10. Såååå fin! :-) Skulle gjerne hatt en i voksenstørrelse og jeg. hihi <3

    SvarSlet