torsdag den 5. maj 2011

Jakke til salg & strøtanker om workshop!

Øv, sgu. Den grønne jakke er for stor til Wilma. Den er mere en str. Bertram - men han siger nej tak (og det kan man vel egentlig ikke fortænke ham i?!)

Jakken i str. 110/116 sælges for kr. 450 + porto.

Først til mølle...

Og nu vi er ved de jakker....ville der være interesse for en workshop, hvor vi skulle sy sådanne jakker? Eller noget andet børnetøj...eller en kjole til mor? Helt seriøst? Det er bare en strø-tanke - jeg kan ikke garantere, at det bli'r til noget.


24 kommentarer:

  1. Vil gerne købe hvis den stadig er til salg.
    kh Elin

    SvarSlet
  2. Og ja tak til workshop, jeg kører gerne de kilometer op til dig flere gange, for at lære at sy en jakke og nogle andre lækkerier da

    kh Elin

    SvarSlet
  3. Lyder godt med interesse for workshop. Jamen, Elin - selvfølgelig må du købe den...du sender bare (endnu) en mail.

    kh

    SvarSlet
  4. Ja det ville jeg heller ikke sige nej til :)

    SvarSlet
  5. jeg er også på! hvor er det nu i landet du opholder dig?

    KH Berit

    SvarSlet
  6. Ja ja vil gerne til workshop, især også for at hyggesy med andre entusiaster. Mvh Louise

    SvarSlet
  7. jakke-wworkshop JA TAK!! du laver jo de skønneste sager, så kunne være fedt at lære fif af dig:-)

    KH vibeke

    SvarSlet
  8. Åh, det lyder så godt!
    Og hvis den nu skulle holdes mellem 7 og 29 juli, ja så er jeg med!! Så er vi nemlig i Danmark på ferie:)

    SvarSlet
  9. Jeg hepper i den grad også på en workshop og skriver mig allerede gerne op på ventelisten :-)

    SvarSlet
  10. Det var en riktig karamell:)

    SvarSlet
  11. ja, jeg vil også gerne på ventelisten allerede nu - det her kan jeg ikke gå glip af :)

    SvarSlet
  12. Ja, for dælen, vil vildt gerne med på workshop.
    Og hvis der bliver en jakke til salg i str ca 104, så er jeg gerne aftager :-)

    SvarSlet
  13. workshop.....JA for satan (undskyld mit fransk)
    gerne en groovy kjole til moar workshop!
    om så jeg skulle til den anden ende af landet ville jeg ikke gå glip af dette (hvis det blir til noget...lokke....lokke....lokke)

    SvarSlet
  14. Kære Trine

    Har du ikke lyst til at lave en tutorial, på de kraver du bruger på jakken hér eller på din farvorit pigekjole???De kraver driller mig, jeg kan ikke hitte ud af, hvordan jeg syr den færdige krave på selve halsåbning.

    kh Elin

    SvarSlet
  15. Åh, bestemt en workshop!
    Hvis det er geografisk overskueligt :)

    SvarSlet
  16. ja, ja lav en workshop ville bare så gerne med, du laver noget af det flotteste tøj.

    SvarSlet
  17. Så er den jo desværre også for stor her..:(

    Men ellers JAAAA!!! Stor interesse i workshop herfra.. Ville være fedt med noget i Jylland for en gangs skyld;) og du er så dygtig så...;)
    KH Anne

    SvarSlet
  18. Jeg er også meget interesseret i en workshop :)

    SvarSlet
  19. Jeg er vel selvskrevet til en workshop :-)))))

    SvarSlet
  20. Uuuuh - vil rigtig gerne med på kjoleworkshop :)

    SvarSlet
  21. Jeg er også interesseret i en kjole(til mor) workshop :-)

    SvarSlet
  22. Jamen, hold da op!!

    Sikken en interesse, herligt. Jeg kan som sagt ikke garantere, at det bli'r til noget - men jeg vil så afgjort overveje det.

    En krave tutorial skal jeg nok også lige få set på, Elin.

    kram

    SvarSlet
  23. Ja til work-shop, WEB-work-shop!! =)))
    Dette har jeg virkelig lyst til å lære. Kjære deg, vil du tenke på muligheten for noe sånt? Det hadde vært noe, det! God søndag til deg,
    mvh Siv

    SvarSlet