mandag den 4. april 2011

Testing-Testing - origamibukser.

Jeg har fået den ære at være testsyerske for en kreativ kvinde. Dolores, som hun hedder, kvinden bag KleinFORMAT, har kreeret et mønster på en lækker nederdel og ditto buks inspireret af japansk papirnusseri. Jeg har testet buksemønstret for hende og er yderst begejstret!! Super fede, nemme at gå til - og ikke mindst særdeles hurtige at producere, specielt hvis man har en overlocker. Mønstret er designet til strækstof  - jeg har dog planer om at prøve med almindelig bomuldstof, tror bestemt også det kan lade sig gøre. Testbukserne her er syet i isoli. Jeg skal nok prøve at få lokket et afkom i bukserne, så jeg kan fremvise actionpics....Wilma lokker jeg dog ikke så meget med disse dage, da hun er ramt af et mystisk, kløende udslæt - hendes ansigt, arme og ben er dækket med underlige knopper....og nej, ikke skoldkopper - der har hun været 2 gange!!

Nå, tilbage til folderne. Dolores har netop offentliggjort sit mønster, så skulle du ha' lyst til at prøve kræfter med origamibukser/nederdel, kan mønstret erhverves lige her. Du skal selv downloade og udprinte mønsteret.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar