mandag den 27. december 2010

Kik-Kid... love it!!

Jeg har længe været fan af det hollandske børnetøjsmærke Kid-Kid....og kollektionerne derfra bli'r altså bare federe og federe. Jeg har lige investeret i denne trøje til Bertram - og næste års vinterjakke til Wilma er også i hus...hvis det frister, så kig ind forbi Filabel - der er udsalg så det basker!!!




 (og nu fruen var ved at shoppe røg der også lidt svenske Moonkids godisar i kurven - og en Danefæ (mere dansk bli'r det vel næppe) flyverdragt til næste år). Det er jo nu, man skal slå til, ik'? Og nu vi er ved yndlingsmærkerne, må jeg ikke glemme en anden svensk lækkerbidsken - Mini Rodini - mums. Bertram, der snart har fødselsdag, skal i den anledning ha' tiger-trøjen (jeg var så heldig at finde den på udsalg for et par måneder siden, og jeg har haft rygrad nok til at lade den ligge i skabet siden :-).

...og så leder jeg med lys og lygte efter denne badedragt - ja, ja - jeg er optimistisk og i god tid, men Wilmas små runde lårbasser i denne badedragt, vil altså med sikkerhed klæde den forhåbentlig lange, varme sommer - så hvis du skulle falde over en str. 104/110 så tænk: TRINEs TYKKE LÅR og fang mig :-)

5 kommentarer:

  1. Åh, ja det frister! Måtte også lige forbi Filabel, og er nu små1200 fattigere, men til gengæld er der lækkert tøj på vej til lillepigen :) Tak for tippet!

    SvarSlet
  2. Uh hvor er den badedragt skøn! Hvor er den fra/mærke? :D

    SvarSlet
  3. Arj så glemte jeg at krydse af i følge med på kommentarer :-S

    SvarSlet
  4. Velbekomme, Marie :-)

    Jemkem, badedragten er også fra mini rodini :-)

    SvarSlet