fredag den 8. oktober 2010

Hæklet tunika-forklædekjole...

Min dejlige mor var meget kreativ og fantastisk dygtig til alt håndarbejde. Det samme er min moster - og denne her yndige sag til Wilma er Made By Moster Lissy.

Når man ikke har sin egen Mommer mere, er det godt at man kan låne en anden dejlig Mommer, som kan strikke og hækle til en (nu når ens mor ikke kan :-)

Min moster har fortalt, at min mor hæklede sådan en lillebitte sag til min dengang nyfødte kusine i '73 :-)

Kjole-tunikaen hækles på bestilling - og du kan få din egen lige her.



11 kommentarer:

  1. Oj, vad fin den var! Underbara färger ihop ;-)

    SvarSlet
  2. Ejjj den er godt nok sød.. Meget.. :)

    SvarSlet
  3. Den er da bare fantastisk sød!
    Dejlige farver og rigtig fin form:)

    SvarSlet
  4. Den er bare skøn !
    Og dejligt med en reserve mormor.

    SvarSlet
  5. Åh, den är fantastiskt fin!
    Trevlig helg :)

    SvarSlet
  6. Så kul den var. fine farger sammen.

    SvarSlet
  7. Så kul! Likte godt fargene!

    SvarSlet
  8. Hvor er den lækker. Er det et mønster, man kan få lov til at købe?

    SvarSlet
  9. En herlig, nydelig forklædelkjole.
    friske fine farger sikkert deilig å løpe rundt med også. :))

    SvarSlet
  10. Den er da bare skøn, din forklædekjole - perfekto!

    SvarSlet