tirsdag den 13. juli 2010

Perfekt grøn!

For et par år siden købte jeg et stykke ensfarvet grønt bomuldslærred....I ved, sådan et helt almindelig stykke bomuldsstof - uden nogle dikkedarer....men, stoffet havde den helt perfekte æblegrønne farve - og jeg har brugt rub og stub.

Da jeg fik mønsteret til denne 60er kjole, var min første indskydelse, at jeg bare måtte lave en æble-grøn udgave - men jeg var løbet helt tør for 'den rigtige æblegrønne', og jeg kunne sgutte huske hvor jeg havde købt den. Jeg bestilte en smule grønt fra et par hjemmesider i håb om at 'den rigtige' ville være blandt - men, ak nej ....så slog det mig pludselig - Panduro Hobby!!! Oh yeah!! Og ganske rigtigt, igår kom den flinke pakkepostdame med my prescious - og her er resultatet, nøjagtigt som jeg havde forestillet mig:

15 kommentarer:

  1. Alltså..... YOU RULE!!!!!!! :-) :-) Fasiken vad läckert!! Gud så snyggt. Vilken sommarutstyrsel!! Vill HA!!!!

    SvarSlet
  2. Du laver altså bare de skønneste kjoler. Den her vil gøre selv Yvonne misundelig;-)
    Hold da ferie hvor er den lækker!

    SvarSlet
  3. Helt underbart vacker!! Du är grym! :)

    SvarSlet
  4. Tak, tak - jeg overvejer nu helt seriøst at forsøge med sådan en her til mig selv...tror altså også den kunne være fed i str. mor :-)

    kram

    SvarSlet
  5. Den ville jeg ønske mig lige på stedet- er drøn forelsket i den...incl. hat-wow wow wow

    SvarSlet
  6. Den er SÅ flot. Det er dine andre kjoler iøvrigt også.

    Mønstret, er det et du vil af med eller fortælle hvor det kommer fra ;)
    MVH
    Mette

    SvarSlet
  7. Mette, det er et gammelt 60er mønster, som jeg så selv har lavet lidt om på

    mvh

    SvarSlet
  8. Den var jo bare helt fantastisk! Du er bra flink du!

    SvarSlet
  9. Ej hvor er den lækker!! Syns helt klart du skal prøve at lave en til dig selv også:)

    SvarSlet
  10. Det er da den fedeste kjole jeg længe har set.. Må fluks i Panduro Hobby efter det TOPLÆKRE grønne stof...

    Du er for sej, ingen tvivl om det!

    SvarSlet
  11. Den er godt nok lækker!!
    Jeg er SÅ vild med dit mønster på kjolerne.. Og det matcher den lækre grønne farve SÅ fint..
    Ha' en dejlig dag..
    KH Anne (som i de her dage nyder ferien ved Hobro;)

    SvarSlet
  12. Jag vill också göra en sådan till mig! Kanonfin!!

    SvarSlet
  13. Kæft hvor er den totaaaaalt cool! Virkelig sommerlækker! Nøøøj ser lige mine 2 piger i sådan en skønhed ;) Lækker med lækkert på :D

    SvarSlet
  14. Hej Trine,..
    Så dejligt du vil være med inde hos mig.. :)
    Og ja det er da en perfekt grøn det her.. Virkeligt flot... Og de små daisy blomster.. mums.. Du laver de flotteste kjoler... :)
    Hav en dejlig dag..
    kh herfra..

    SvarSlet
  15. Armen altså!!! Siger du ikke lige til, hvis du syr en version i str. mor til salg? ;-) Jeg promenerer i hvert fald GERNE rundt i O'ense og omegn iført æblegrøn 'YVONNE' - inkl. hat! LOL.

    Den er edderskøn!

    SvarSlet